loerdag

hejhej.
idag har jag ont lite överallt. i ena vingen, vill knäcka den men det går liksom inte (har sovit dåligt), mellan tummen och pekfingret (vek kartonger igår på jobbet, det var ju några 100 stycken...) rivsår på händerna (kattjävlen. inte så skönt att kladda ner hela händerna med saltig lag igår kan jag säga... sved lite alltså)
när jag stog där på  jobbet blev jag jävligt pepp på utgång, nice täntke jag!, eller bara att supa, också rätt nice. men ingen var pepp tillbaks. måste nog skaffa mig lite mer vännor så man har några fler att fråga?
mormor och morfar var hemma hos mamma när jag kom hem fårn jobbet. alla satt vid bordet och hade precis käkat kvällsmat. så jag satte mig och tog en tugga också, fick en present av mormor också! some money and a kokbok. det var en riktigt bra present tycker jag :)
ikväll blir det nog tv spels kväll hos ida, dricka lite till det. kommer nog bli döroligt :)

tog ut löshåret häromdagen också, mitt hår är dökort nu verkligen.. så vill ha det i toffs hela tiden, det ser bara dumt ut utsläppt... men funderar på om jag ska sätta i det igen faktiskt. okej att det var jobbigt att ta hand om och när det släpper i flätorna var det itne alls kul, men fan. det är långt. och det vill jag ha! så får secom ida pallar att sätta i det igen.  det är ju trots allt lite pilligt och det tar tid. fast. jag måste tänka lite på det, jag har ju några timmar på mig innan jag drar dit liksom.

eller oj, ska visst åka nu. bye suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0