lördag och wille kör cs

igår började min nya telefon krångla. jag blöev arg eftersom jag bara haft den ngåon vecka.
genvägarknappen slutade funka helt. hallå?! vad är det för skit? och när jag får sms så syns bara sms-ikonen. det kommer inte upp typ "SMS från blablabla" det är bara det där lilla kuvertet som syns?
men igårkväll så fick jag idén att starta om telefonen. nu funkar genvägarknappen! YEY! men nu är frågan om sms-grejset funkar. itne fått något än så vet inte. ska nog be min bror att skicka ett till mig!

....
nu har han gjort det
och nu funkar den som den ska. men fattar inte varför den blev så konstig :/
när jag var därinne i min brors rum så kollade jag pånär wille spelade cs. haha, han är ju rolig. spelade in liet, ska nog lägga upp den på youtube nu.
sådär

wille är 4 år :)

hålle rpå att städa mitt rum, har kommit ganska långt. har lagt upp alla kläder som låg på golvet på sängen, så nu ska jag strax dammsuga! sen har jag hunnit att plocka bort allt skräp, disk och andra saker som inte låg där dom skulle. duktig emelie!

r ringde igår. party med han och hans "gang" ikväll? elller var han för full och kanske inte kommer ihåg att han frågade. hm, we'll se!

dammsuga var det,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0