malmö!

sitter just nu hemma hos tes helt själv, hon är i skolan.. undrar vad jag kan hitta på för bus nu?! HEHEEHHE
vaknade runt 9, kunde verkligen itne somna om. vet inte varför.. suck! jag kan aldrig sova ut längre.

igår hade jag ett serious talk med j. det behöveds. och jag blev chockad över vad han sa och vad han tyckte om mig eftersom han inte hört av sig på länge, så började jag ju tro annat.. men det vi bestämde låter bra tycker jag! wihu
det roliga var att under hela konversationen satt tes brevid mig och var dönervös, mer nervös än vad jag var. haha!

hon kommer hem om ca 1 timme och 30 minuter.
frågan är om jag ska duscha nu eller sen?
kanske lika bra att göra det nu så man har det gjort. smart emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0