malmö dag 3

igår var det ju meningen att vi skulle ut och supa. men icke sa nicke, det slog till i huvudet på oss båda och vi blev supertrötta. så vi däckade i tessans säng vid 12. haha! galet dåligt av oss!
men vi skulle ju ut idag också, så idag kör vi på riktigt!
sugarplum fairy spelar på kb så dit tänkte vi dra. men innan ska vi på tessans klass klassfest :) nice!

idag vaknade vi runt halv 2, helt död då ändå. vi hade satt klockan på 10 och snoozade hela tiden trorja tills då. haha

sen bröjade vi fixa till oss, drog till stan för vi skulle köpa biljetter till sugarplum, men nehe. bussjävlen vi tog åkte en konstig väg och aldrig in till stan dit vi skulle., haha. så vi bytte buss efter ett bra tag. samma buss fast åt andra hållet, så vi fick se samma väg igen. haha, kändes som ltie sightseeing (ellerh ur det nu stavas...)
vi gick av, gick på stan. SJUKT MYCKET POLISER! överallt var dom!
och eftrersom bussen var dålig så kom vi försent till stan så allt hade ju stängt såklart..
men donkan var öppet så det blev lite käk där.

nu är vi hemma igen, och jag är hel jävla genomförkyld och har ont ihalsen. det bara kom sådär igår också. dökonstigt. jag tror det är r som har smittat mig. haha,den jävlen....

måste börja blåsa hrået nu!
men först kommer några bilder sen idag :)



såhär såg tessan ut när vi vaknade i morsen. det var roligt, därför tog jag kort på henne. ehe



i väntan på das buss



sådär såg jag ut., wöö cool_tjej_20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0