pappa i kina

innan pappa åkte i söndafs så sa han åt mig och min bror att skaffa skype så vi kunde prta över nätet eftersom de tr så dyrt att ringa. han skulle höra av sig om vad han hette så jag kunde lägga till honom i min telefonlista.
nu idag efter jobbet så loggade  jag in och jag hade fortfaradnde inte fått hans namn eller alias. så jag chansade på vem han var, fahnns ju ändå en från norrköping men många som inte skrivit i vart de kom ifrån.
så jag ringde honom. två gånger, men inget svar.
efter en stund så ringer den tillbaks. det kommer upp en bild från den som ringde upp. så sitter pappa där. ser helt nyvaken ut. han sa att klockan var 4 på morgnen där så ajg hade väckt honom :p men det var roligt och vis krattade här ibland (min bror kom in i rummet) för han lät som en kines ibland, för det var tydligen fel inställningar på ljudet i min dator. det var roligt att se honom igen.

nu är mormor och morfar här på besök, dom ska låna min brors och min säng, så koffe och jag får ligga på en varsin madrass ute i vardagsrummet. så måste strax gå, men måste ju slänga uipp en bild på min far i skyperutan :) haha! han var så söt, saknar honom <3


Kommentarer
Postat av: tes

hahah stackars pappa-anders, han ser verkligen nyvaken ut ;D

2008-09-06 @ 12:25:36
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0