skulle inte ha ätit det där

har precis fått i mig nästan en hel dip och massor chips. usch. jag skulle inte ha ätit det där..
varför ska man jämt trycka i sig massor onyttigt för?
jag ska sluta med det.
på riktigt den här gången.
ska bara käka godis eller chips någon gång i veckan.
ska börja gå ut på promenader regelbundet.
och börja simma.

börjar jobba i morgon också.
så efter, eller innan. (efter lär det bli) så ska jag ut på en lång promenad, och inget ska hindra mig från det.
ska gå med ngåon tant i morgon på jobbet iaf, hon ska visa mig vart och hur ofta jag ska städa på ställerna.
orkar inte, vill inte!
men jag måste!
börjar 6, tänk er? vilka lyllos som börjar runt 10 om dagarna. fyfan.
iofs slutarj ag rätt skapligt men det är galet tråigt att ta sig upp så jääävla tidigt på mårnarna. är ju ingen morgonmänniska direkt.

förresten, i morgon är det beräknat att annelis bebis ska komma!
och den 29e är det beräknat att mammas ska komma. :)

nu måstejag försöka sova..
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0