städning

har ju som sagt städat idag.
och den där högen på sängen ligger fortfarande kvar orörd. jag orkar inte nu! vill lägga mig i sängen och sova, eller nåt.. men då måste jag ju ta bort alla kläder. då lär dom hamna på golvet igen. och då är det ju nästan lika stökigt igen! suck..

det är ingen som har ringt än. så jag vet inte vad jag ska göra nu ikväll.
jag som inte ville sitta hemma en lördagkväll liksom. var ju rätt lugnt igår också, iofs var jag ju hos ida ett tag. men åkte ju hem innan 12. jag var helt död, eftersom jag gick upp 5 den morgonen.
klockan är ju ändå halv 8. jag måste ju sova snart! NAT!
ni anar inte hur tråkigt jag har. har itne gjort nåt på hur länge som helst. eller jag har inte gjort nåt sen jag var i malmö. så sen i tisdags har jag knappt gjort nåt om dagarna. det kanske är okej på vardagarna. men på en helg? inte okej!

såhär ser det ut i mitt rum fortfarande..



alla kläder får ju inte plats i min garderob heller.. så what to do, what to do? äsch, dom får väl ligga kvar i ikeakassen som alltid står på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0