storasyster again!

idag fick anneli barn.
dvs att jag är storasyster igen! wuhu
tror det är en pojke, och vet att dom har tänkt på namnet alwin.

undrar fan om jag kommer palla denna vecka, jobb varje dag, okej, de tär inte så många timmar om dagen. men wtf, jag börjar 6! fatta! gash....
och massa jävla unghelveten också, som ska ta och fråga och vara ivägen HELA tiden. hm. men fan, tänk positivt nu, det är bara 6 dagar kvar.. hela denna vecka + måndag. sen kommer andra tanten tillbaks. sen dagis, no more! säger jag.

var iaf på stan idag med kregert.
hittade ett linne, tänkte ha det i morgon (:
och efter jobbet i morgon ska jag träffa fia. vi ska också på stan.
var hos henne i några minuter förut idag också, vi pratade om sthlm och kanske spanien till våren? hoppas det blri något av det!
pappa pratade idag om att om allt går som han tror så åker HELA familjen till USA nästa år, till florida. dvs disneyland och massa annat kul, fan tänk er, 7 ungar + pappa och anneli. 15.000 per person liksom. mycket pengar!

ja, pappsen har tagit litebilder från bb.
ska nog lägga in en bild på ungen i morgon! :)

nu måste jag lägga mig ner och försöka bli trött.
ska somsagt upp 05 i morgon....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis till syskonet!

Är allt bra med dig? Det va ett tag sen nu..

Jobbar du mycket? Vad jobbar du med? Är det städ nu m eller?

Kram Sanna! Felix hälsar - bestämmer jag ;)

2008-09-30 @ 17:05:51
URL: http://misssecretangel.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0