267476

sjukt vilket bra väder det blev idag helt plötsligt. till helgen blir det väl ännu bättre i think?
det har faktiskt gått hur bra som helst på jobbet dom har tre dagarna, jag har visat för chefen att jag vill och kan.

idag blir det lugnt. är så sjukt trött i kroppen, är ju inte van att jobba 10 timmarspass med knappt 30 min rast. så nu hoppas jag på en lite fetare lön i maj!
sitter och småkollar lite på ams.se nu, varför finns de inga lediga jobb tilll mig? varför finns de inga lediga jobb som man kan tänka sig. bara massor med jävla säljarjobb eller telefonjobb osv. suck! nu låter ajg jävligrt kräsen men det är jag inte. eftersom jag har provat på ringer-hem-till-alla-i-sverige-och-tjatar-om-saker-och-sedan-får-en-utskällning-tillbaks-jobb så tänker jag inte skaffa mig ett sånt igen. hell no.


nu har jag också ringt vårdcentralen - jag måste ha det här jävla nässprayet i ett halvår, fick ingen remiss....
har ringt swedbank  -om varför jag fick betala massa pengar för jag hade "övertrasserat" mitt konto. fastän jag inte hade det. fixat, pengarna tillbaks!
ringde någon på coor och frågade om jobb - men nej. de var försent. suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0