27 april

på torsdag är det valborg. och vad händer då? nej det vet jag inte än. det får bli en sån där sånt-som-märks-dag känns de som nu. men det är helt okej faktiskt!

idag har jag varit lite barnvakt åt wille. vi har spelat tv-spel och kollat på tv.
jag tror jag är lite av en favorit för honom, för när tobbe och jonte sen kom hem från skolan. så satte sig tobbe på min plats (breve wille) i soffan, när jag var och lämnade plattången i hallen. så hör jag wille skrika "men där satt ju emelie! du får inte sitta där! tobbe flytta på dig!" hahaha. söta unge <3 han är något extra.

tog ur löshåret idag också, fyfan vilken jävla tid det tog.. mer än en halvtimme. fatta vad det kändes i armarna efter det, haha!

annars idag har jag hängt med kregert. eller vi har mest varit på stan lite grann och nu har vi färgat hennes hår sen kl 18 ikväll. och nu är klockan ändå snart 22. pilligt men jag hoppas och tror det kan bli helt okej! min första gång med att färga slingor också, så dont be to hard on me när resultatet kommer!

tänkte lägga upp en bild men nu cepar bloggen! tack så jävla mycket!


Kommentarer
Postat av: Kregert

Jag är inte alls "hard" I like it! Danke my darling !

2009-04-28 @ 16:30:52
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0