bimbo

sitter just nu och kollar igenom tessans bilddagbok. finns så mycket roliga bilder där! (hon har inte så mycket bilder så man kan kolla igenom alla om man vill, tar inte så lång tid). så sitter och skrattar för mig själv. känner att jag måste pallra mig neråt till skåneland snart igen. det var ju ett tag sen nu. senast var jag väl blond?

har suttit hela kvällen och velat mig fram och tillbaks om vilken film jag ska se ikväll. började runt 19 och tänka. sitter fortfarande lite till och från och tänker. för en halvtimme bestämde jag mig. detroit rock city. men nu sitter jag fortfarande kvar här. och nu känner jag ändå att jag börjar bli för trött för en film. så kanske skippar det nu och glor lite på tv istället?.

idag har jag varit hemma hos fia. vi satt på balkongen i några timmar och solade. hoppas och tror jag har fått lite färg iaf. i ansiktet syns det iaf! :)

i morgon blir det träna och sen hem till fia igen!, sen ska jag hämta upp kregert at her work och sedan åka och handla lite käka till kvällen. vi ska antagligen grilla. MMMMMMM. jag har längtat sen i helgen när dom andra grillade hemma hos nattis. och nu äntligen!

känner att jag har lite för dåligt med bilder nuförtiden. måste lägga upp något, men jag vet inte ritkigt vad..

nu hittade jag den perfekta bilden på tessans bilddagbok!



  sockerponny 27 jan 2008, 19:51
ska den ut eller in? :p 
Svar: in!



länge satt jag och garvade åt den iaf :D

nej. tv och sängen nu! ska upp skapligt i morgon hade jag tänkt!

Kommentarer
Postat av: tes

hahahha, jag dör ;D fan va jag saknar din sjuka humor i skåneland!

2009-04-30 @ 08:52:33
URL: http://metrobloggen.se/omtherese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0