hdfsojd

hej.
sov hos johan inatt, kände att jag behövde lite nattsällskap. lite närhet. lite johan sällskap.
fast det gick inte så bra att sova. min rygg dödar mig. sen att hans klocka började pipa tidigt i morse gjorde inte saken bättre. han hade tvätt tid vid 0730 på en sovmorgon! hur orkar han..?

sittter hemma hos fia nu och slöar. kollar ut genom fönstret och ser att vädret börjar bli bättre! wuhu!
kom hit runt 10 eller något eftersom johan skulle iväg och laga sitt däck på cykeln. så fia och jag käkade riktig frulle tillsammans, det har vi nog aldrig gjort förut? inte vid köksbordet i alla fall.

nu står hon och diskar efter helgen, så jag ska gå ut och göra henne lite sällis. visst är jag snäääääll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0