hej helg

min helg har bestått av
jobb
party
jobb

 igår (lördags) på jobbet så ahde jag så jävla roligt! jag fick testköra en av våra crossar som vi har i butiken! fyfan vad det gick! och dom som känner mig så vet dom nog att jag inte är så feg av mig när det gäller att gasa :) 125cc, gick i runt 80-90 tror jag danne sa, jag körde inte så fort men jag kom säkert upp i minst 70 km/h. höhö! så äntligen fick jag l ära mig att växla också!
efter jobbet var det direkt dags att öppna sin första öl, sen började folket komma. det var en riktigt rolig kväll! jag är nöjd!
dagen efter (idag) var det jobb igen bara, det var det enda minuset på den här helgen tror jag.

japp


idiotpojkar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0