hej jag är lite dum, korkad och glömsk?

jadu, på senaste har det väl inte gått så bra för mig att komma ihåg saker. och idag, åkte in och träffade fia. vi drog till jobbet, media markt och sedan maxihuset och köpte lite mat. när vi kommer hem hit till fia så har vi flera påsar var att bära. när vi sedan ska ta bilen bort till folkparken så kollar jag först ut från balkongen och ser att jag glömt att stänga den helvetes jävla takluckan! hej glömsk! springer in till fia och skriker att jag glömt det. springer sen ut och försöker kolla ner i hålet om det är något som fattas, hallå? har jag supersyn eller? ser då att jag lagt mina solbrillor på taket också? fick för mig att jag glömde dom på sätet i bilen bara.. men ikke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0