kommer-på-allt-i-sista-minuten-dag

åkte in till stan idag vid 11. 
träffade kregert
vi solade på drop-in'en
sen blev det lite tv-tittande hemma hos henne
vi kollade på ellen, och jag blev fundersam om hur hon skulle se ut med värsta sminket. kommer då på att jag skulle sminka mig på makeup store kl 14, kl var då lite efter 13. hallå turen jag hade eller! men självklart hade jag ju inte med mig mitt presentkort.. men det löser sig ändå.
blir sminkad där, det blev skitsnyggt och jag var supernöjd. tråkigt bara att jag skulle träna 45 min efter att jag var klar. haha
blev ett medelpass för oss. åker hem, och kommer då på att jag ska lämna in min bil på verkstaden eftersom det är hål i avgassystemet igen! SUCK! kan den aldrig vara hel eller?
så nu sitter jag och väntar på att han ska ringa och säga att allt är fixat och så vidare. man kan ju alltid drömma. men jag lovar att jag kommer få betala en ny jävla burk till den!  VILL INTE!


upd.
nu har jag hämtat bilen. som tur var det bara en skarv som var felet. inget annat! pjuh,. nu kan jag pusta ut!
nu sitter jag ohc käkar någon pastagrejs med korv och broccoli i. fyfan va starkt det är! hej klunka vatten! matlagaren har ju inte snålat på chili elller va fasen det är kan man ju säga iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0