mycket bra helg!

i fredags var det ju tatueringsmässan som gällde och sedan lite häng på wasa därefter. blev lite mer än bara häng, vi tog oss en svängom on the dancefloor också med dom äldre människorna. då snackar vi 40+ alltså.
men det var roligt! mindre roligt att behöva dra sig upp tidigt dagen efter och jobba.
efter jobbet blev det att ta sig ett glas cider ute på fias balkong. hur bra väder som helst ju! sen var det dags att fixa till makeupet och dra sig hem till nattis där det var förfest innan utgång. hur roligt som helst men många nya människor. sånt gillar jag :)
jag hamnade ju inte riktigt vart jag hade tänkt att hamna, dom andra drog till palace när jag "bara skulle säga hej" till svurt. blev så att jag hängde med han och grabbarna resten av kvällen. på svea. men det gjorde inte mig något! jag hade det bra. tills jag blev jävligt full. och vi skulle gå därifrån. och jag skulle GÅ hem från SVEA till HAGA. ojojoj. tur att jag var så jävla full så jag inte kommer ihåg något av när jag gick. kommer inte alls ihåg vilken väg jag tog, kommer inte ihåg hur fan jag kom in i fias hus. hyreshus. haha! sjukt. men roligt.

nu kommer det några bilder sen helgen.










tack till er alla som var inblandade i min helg (:
puss

Kommentarer
Postat av: Kregert

Tack själv din inblandade unge :)

Och du?

Kan du göra sä här? :)

2009-04-27 @ 21:11:50
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0