ktufg



äntligen har jag hittat en bra låt som finns med på aerobicspasset. har försökt hur länge som helst med att komma ihåg texten, och nuså! wuhu. go me.

igår var det en rätt lugn dag. träffade kregert efter hennes jobb. vi hämtade hennes bil som varit på lagning. åkte hem till hennes pappa en snabbis och sen åkte vi in till stan för att träna aerobics. fortfarande busenkelt att komma ihåg allt, börjar ju tröttna lite på den koreografin. men ändå så är det roligaste passet på veckan!

idag fyller två av mina godingar år!
först och främst sofia! älskling, grattis! och sedan tobbe (: grattis till dig med!

nu strax ska jag ta mina hundar och gå en promenad i solen, döskönt ute ju! sånt gillar vi!

Kommentarer
Postat av: fia

hihi tack sötnos!

2009-04-08 @ 15:54:52
URL: http://omsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0