hej

igår blev det fika på fräcka med kregert. det var mys att sitta därute i solen i bara linne.
efter de drgo vi ut till mitt jobb för att kolla när jag började dagen efter (idag alltså),  sen har jag hört dom senaste dagarna att allt inte stämmer med bilen igen, den låter som en jävla traktor, IGEN.... suck! så jonas fick benda over och lyssna på ett ungefär vart det var sönder någonstans..
köpte servoolja till bilen också eftersom den låter som ett helvete när jag svänger.
eftersom jag hade varit vid kassan och köpt servooljan och kommer ut till bilen igen så står det några fler grabbar där och kollar och hjälper till! haha!
sen kollade vi oljan också (det var på tiden!) haha, jag hade sjukt lite olja. mycket mindre än vad det ska vara. OJDÅ! så idag måste jag köpa olja också, trodde vi hade hemma men icke! jävla skit. nu har jag snart inga pengar kvar!

nu: smink och hår-time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0