?

sitter just nu och borstar mina tänder och lyssnar på paramore. det var länge sen. INTE att borsta tänderna alltså ;p utan att lyssna på dom. haha! så att ingen missförstår här.
nu ska jag byta rum här hemma. det pratades om det för några år sen också, men de blev inte av eftersom jag antagligen inte fick måla om rummet till en annan färg (anneli som var igång då med). men nu ska jag tydligen få måla om och styra hoppas jag. det ska bli vitt och brunt.
strax ska jga hoppa in i duschen. känner mig inte som världens fräschaste emelie direkt.

igår kollade jag i mitt gömda cd-ställ här hemma hos pappa, och jag hittade ett fodral med massor skivor i, typ 5 st. jag hade ingen aning om vad det var för skivor. har lyssnat igenom 2 stycken till och från jobbet igår, dom var riktigt bra! jag tror att det är pappas gamla metal-skivor. så tummen upp för det!

i helgen ska pappa och farbror till garaget för att fixa gto'n. växellådan har pajjat på den. så nu blire fixa inför sommaren. hoppas på att jag kommer få köra den till någon utställning! det vore guld värt!



ibland blir man bara bra förvånad? jag har inte hört något från dig på flera veckor. och nu helt plötsligt, igen? ibland förstår jag bara inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0