090807

dålig på att uppadera jag vet. men jag tillbringar min tid just nu antingen på jobbet eller i lägenheten. igår var jag dock ledig, men den tillbringades hela dagen i lägenheten tillsammans med ida. vi har verkligen kommit framåt nu och jag börjar se slutet! tror jag.
igår kom soffan också så den hämtade vi med nicke och pattes hjälp. dom rev upp lite av tapeten vi satt i hallen, men jag tänker inte göra om det så nu m åste jag hänga något för där. haha

idag kör jag passet mellan 13-20. jag ska STÄNGA och LARMA HELT SJÄLV!!! i helgen också, fast då ska jag öppna också! hur fan kommer detta gå? det var tydligen panik och jag skulle ändå jobba (hanna blev sjuk) jag har  aldrig öppnat eller stängt förut? ska jobba med helt okända människor från linköping också. ÄNNU BÄTTRE, not.

jaja. mia verkade ju lita på mig så då ska jag fan klara det glant också!

har massor med bilder på hur det går i lägenheten. men har ingen sladd till min kamera så antingen om jag hittar den och lägger upp lite senare eller om jag tar det någon annan dag då jag känner för det.

nu blir det frulle*!
håll tummarna för mig i helgen!!!

Kommentarer
Postat av: fia

jag håller båda tummarna, men jag vet att du kommer klara det där hur bra som helst! :)

2009-08-07 @ 10:50:09
URL: http://sofiacandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0