090809 helgen avklarad!

ÄNTLIGEN!!! jag är död.
igår orkade jag inte ens måla i lägenheten klart. försökte men jag var så jävla trött, ont i benen/fötterna och var yr. för mycket jobb, för lite sömn och mat berodde det på.
helgen har gått bra. jag har varit THE BOSS och styrt och ställt med personalen från både linköpings toys och norrköpings br. fan va kul de har varit.

nu är jag hemma. väntar på mat. sen ska jag sova. sova hur jävla gott som helst. och INGEN ska få störa mig. för i morgon, i morgon så ska jag upp igen. skapligt. måla i lägenheten och hoppas på att jag orkar ngåot den här gången. måste blir klar med målningen överallt känns de som. både i stora rummet och i köket. måste måla lister också. fan va tråkigt det ska bli!
sen ska jag hämta min underbara tapet på tapetafffären i morgon också! YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0