090813

jag flagar
på axlar och mellan tuttarna
det är färglossning
fan

nu har jag iaf skrubbat mig så gott jag kunde med min ansiktsskrubkrämgrej
jag tog i så hårt att jag antagligen kommer ha blåmärken i morgon

nu ska jag dra på mig lite lotion med lite brunfärg i


var i lägenheten och fixade idag med
ida och tessan var världens gulligaste och hjälpte till
HALLEN ÄR KLAR
köket är påbörjat ännu mer

sen ska det bara tapetseras en vägg i stora rummet
golvet ska läggas i hallen och i köket
ska måla klart i köket (både väggar och skåpsluckor)
måla badrum.
SEN är allt done!!!! så jävla skönt!

Kommentarer
Postat av: Kregert

Jag känner mig som en jätte dålig vän. Har inte hjälp till nått, senaste gången slutade ju inte så bra, men då kunde jag iaf! Hoppas jag kan nångång nästa vekca om det inte är försent då (A)

2009-08-13 @ 20:31:07
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: fia

Jag känner mig också som en jätte dålig vän, jag har ju bara suttit och tittat på, men du vet ju hur mycket jag har tummen mitt i handen haha, så för din och väggarnas bästa är det lika bra att jag inte rör dom . haha.



Men nu är jag jätte nyfiken på hur hallen blev! måste komma och kolla snart!

2009-08-13 @ 21:08:09
URL: http://sofiacandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0