090814

shit vad dagarna går fort.
det var ju nu jag hade tänkt att flytta in i lägenheten?
men så långt har jag inte kommit än..
men på söndag sätter jag och ida klorna i nästa tapet som också är den sista tapeten som ska UPP. YES!

idag har jag annars jobbat.
blev en sväng på stan (som jag inte varit på, på hur länge som helst) med tessan.
hittade ett linne, en tshirt, en tröja och ett diadem! behöver lite nytt i min garderob. fast det tycker inte min mamma. men jag skiter i vad hon tycker.
hann med att springa en runda också med alice.

i morgon blir det jobb igen! som vanligt. sen blir det fest! woho


gick precis ut i köket, alice är så trött så hon inte orkat gå och lägga sig i korgen, utan huvudet ligger på kanten av den. resten av kroppen ligger utanför. haha!


Kommentarer
Postat av: whatsonmymind

ja haha jag berätta de för tessan för några dagar sen hon bara va den var ju jätte lång :O :D

2009-08-18 @ 20:03:23
URL: http://whatsonmymind.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0