090818 liseberg

igår åkte jag, kregert, tessan och sara till göteborg, liseberg.
det var riktigt lyckat fastän att vädret svek oss emellanåt. blöt blev man ju ändå i både kållorado och flumride! inte bara lite blöt heller. fick ett jävla sprut rakt i örat/ansiktet. och sen en hel våg med vatten över mig i flumriden (eftersom jag var TVUNGEN att sitta längst fram) ungjävlar.

efter att dom stängde vid 22 så drog vi oss tillbaks till vandrarhemmet som låg ca 500 m därifrån, kasnke inte ens det? nära var det iaf.
fixade oss för att dra ut och leta efter stan. det tog ett tag för oss att hitta dit. men lite motion dör man ju inte av!
vi hamnade på BaBar. tog några öl och hade trevligt!
träffade erik en snabbis också efter mycket sura miner, om och men. men det slutade ju bra!

idag var vi tvungna att checka ut senast 10. så det gjorde vi.
vi drog sen ner till stan för att käka frukost någonstans. vi hamnade på ett fik. mysigt! döbra väder var det också!










































Kommentarer
Postat av: Kregert

Jag ler oxå! Alla bilderna är sååååå fina <3

2009-08-19 @ 16:07:47
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0