090825 3 dagar kvar!

det är fan inte många timmar kvar nu som 20-åring.

har hunnit med att städa i köket och i tvättstugan idag. har packat lite också. (typ 3 saker). vet inte riktigt vad jag ska fortsätta med nu. måste nog åka hem till pappsen och packa lite innan jag tar det lilla som är kvar här.

har ringt både undomshälsan och vårdcentralen idag, men dom ringer inte tillbaks förrän kl13. då jag börjat jobbet. fan.


förresten så är hela golvet i köket lagt!!! nu är det bara halva luckorna kvar i köket och kanterna på ena väggen med färg. känns som att jag har stått stilla hur länge som helst. men på onsdag!! då jävlar, då är jag ledig också så då kan jag åka in och fixa klart allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0