1217

det går bra nu igen :)

åkte hem till jessica igår, lika roligt as usual! :))
senare på kvällen hämtade grabbarna oss. vi åkte ut med bilarna, jag hamnade i dannys bil och jessica i henkes.
åkte ut till någon skog. sjukt mysigt att ligga sist och se alla bilar drifta och sladda i svängarna! det kändes lite som att se "fast and furious tokio drift", haha! fast i en skog med sjukt mycket snö :))
det var mysigt!

oj, un ringdej ocke från jobbet. jag ska visst hoppa in och börja jobba nu. tills 21 ikväll. suck! gå hem får man antagligen också göra. går ingen bra buss tills jag slutar, gjorde det iaf inte förra lördagen :( buhu.

dags att sminka sig då!

PUSS



SMS från ----
19 dec 2009 02:32
Jag har alltid tyckt om dig också emelie. men trodde inte att du gillade mig bara.     :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0