16

DAVID GRAY - PLEASE FORGIVE ME

min favoritlåt för tillfället. kan inte få nog.


idag på jobbet har det varit "som vanligt" som det är nuförtiden. mycket skit vill säga.
det är tillochmed andra som märker av att hon slänger skit på just mig. har ingen aning om varför heller.

SMS från --------
16 Dec 2009 19:45
"---- -- - - --- ----- ---, tycker så synd om dig när du får skit på jobbet, ----- ---- --- ---- ------- --. Men du ska inte ta åt dig, både du och vi andra vet att du gör ett bra jobb! Kram"

Jag tar inte åt mig. Men så gör jag det ändå, när jag kommer hem. Får sätta mig och lugna ner mig efter dagen och tänker på det som hänt. Klart det känns. Klart det känns skit. Det är jobbigt. Jobbigt som fan.
Men jag vill ändå visa mig bätter än dig, vill visa dig att jag skiter i all jävla bullshit du slänger ur dig på folk som inte ens förtjänar den.

Kommentarer
Postat av: tessan

<3

2009-12-18 @ 13:44:14
URL: http://omtes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0