bilhelvete

bilen ska skrotas.
när dom fixade hem den idag så gick den sönder ännu mer. kopplingen har slutat fungera? haha, vafan?

så nu när jag hör från försäkringsbolaget så ska den skrotas!... så är läget.

idag annars harjag jobbat. efter jobbet komjessica dit och vi blev hämtade av lillebror och åkte ut till norsholm. jessica fick sina naglar fixade :) blev döfint!
och anneli tog bort mina. känner mig nästan lite handikappad här. tunna vanliga naglar. korta också! haha. känns döskumt,
men får ju nya på söndag då jag ska vara hennes nagelmodell på hennes slutprov i stockholm! :))



nej nu ska jag lägga mig.
godnatt!





Kommentarer
Postat av: Kregert

neeeeej! din bil!!! :(

2009-12-09 @ 15:51:04
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0