NH Nails

Jag, Anneli, Jessica och Ingela drog till stockholm igår.
Vi åkte härifrån vid kvart i 6. Det var sjuuuukt så jävla trött jag var. Fast det är nog inte så konstigt när jag gick och la mig halv 3. och skulle gå upp kvart i 5..
Dagen innan gick jag ju inte och la mig förrän halv7-7 på morgonen, upp vid 11 för att sedan jobba.

När vi kom fram så satt vi och väntade i några timmar tills något skulle öppna,
eftersom vi var framme vid halv 9 så var det lite för tidigt.
Vi drog sen bort till waynes coffe. Min choklad med marshmallows och grädde var så jävla söt så det gick inte att dricka den. men fin var den!

Jag skulle vara tillbaks till halv 12 på NH Nalis för det var då anneli skulle börja med mina naglar.
Men innan de hann vi gå på lite julmarknad på stan. Blev mycket grissjukan prat. haha.

Anneli var klar med mina naglar vid 3. Då drog jag och Jessica ner till Donken för att käka. mmmm.
efter det drog vi en runda på stan.
men eftersom jag snorade och nös och snöt mig minst 45 gånger i minuten så var det inget roligt.

Vi kollade på barn som var utklädda till änglar som åkte omkring på isen, vi såg mini cooprar-lucia-tåg. dom hade tomteluvor och glitter på sig.

Najet på NH nails (annelis lärare eller vad man nu ska kalla det?) gör naglar på både prinsessan madelene, på charlotte perelli och när Pink var i sverige så gjorde hon naglar på henne ;) grymt! sjukt trevlig var hon :)













Kommentarer
Postat av: Kregert

Mysigt!

2009-12-14 @ 20:21:51
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0