duktig emelie

helt plötsligt har jag fått så sjukt många läsare? mycket mer än vanligtvis?
vad hände liksom?


saknar det där utseendet. inte alla piercingar, men håret. och så, just så som jag såg ut.



nu känner jag att jag har stört min granne ett antal dagar, eller. egentligen ända sen jag flyttade in, med min höga musik.
just nu skiter jag i det, det är ju mitt på dagen och inte sent på kvällen liksom.

satte precis i min piercing i underläppen, har inte haft i den på sjukt länge nu, säkert 1 år sen jag tog ur den helt och hållet. så tänkte testa att få i den nu igen när jag inte har långa naglar (gick inte alls då, man blir liksom lite handikappad)
och det gick! men nu får jag inte i den lillalilla pinnen som ska på.

jaja.
nu ska jag fortsätta städa, kör en helgenomgång av lägenheten idag, det ska vara skinande rent till helgen.


pöss

Kommentarer
Postat av: Ida

har du tagit bort dina naglar nu? :O

2009-12-11 @ 19:23:50
URL: http://idaviolakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0