jävla försäkringsbolag

nyvaken, nyduschad, nypratat med äckliga försäkringsbolaget som har totallurat mig. jag kommer inte få pengar! HORA.. tjejen jag pratade med i måndags gjorde så jag missförstog henne. dom hade ju inte fått tag på killen som körde på mig!!!! gubben som hade svarat hade varit helt förvirrad och kunde inte skilja på datumen.
fick ett brev hem där det stog att "enligt motparten och hans fru har de inte varit på den aktuella platsen den dagen och inte heller någon anann dag i den månaden. de känner inte till denna händelse. vi kan därför inte betala ut ersättning till dig" JÄVLA BALLE VA ARG JAG ÄR!

nu har jag pratat med pappa och fått ut mina aggritioner lite.

usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0