julklappsinslagning

här sitter jag, dan före dopparedan, och slår in julklappar.
det var rätt många! och fler ska det bli. har att köpa till whilliam och alwin också.

igår hade jag besök här. både av välkomna och ovälkomna.
kregert hämtade mig efter jobbet, vi handlade i stress.
hem hit, där pappa, whille, alwin och anneli satt och väntade.
dom skulle åka och köpa julklappar. så vi blev barnvakt åt wille.
vi kollade på ungefär 2,5 filmer.
sen kom pappa och anneli + alwin tillbaks.
anneli fixade min tumnagel som hade flygit av.

sen fick kregert och jag äntligen ha våran lilljul.
bytte paket :) mys!

nej nu måste jag fortsätta med mina paket, jobbar 13-2115. och pernilla kommer och hämtar mig halv 1 ungefär.

synd att jag och jessica missförstog varandra :( jag som ville panikshoppa med dig!!

Kommentarer
Postat av: Kregert

Hur blir de? Kommer du va med oss juldagen elelr åker ni då? Puss goding

2009-12-23 @ 19:18:36
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0