roll the dice

har suttit i telefonen hela dagen.
med nästan 0 i resultat.
har försökt att få tag på den där jävla dollykärran. som inte verkar finns någonstans. hej sällsynt!
jag har gett upp för ögonblicket. men måste nog försöka lite mer sen..

ringde mitt försäkringsbolag ang om jag ska få pengar eller inte.
då visade det sig, att dom har "fått tag" på den killen som körde på mig. men han hade inte beskrivit händelsen tillräklgt bra för att dom ska kunna bedöma händelsen. så han får 2 veckor till på sig, sen så går dom på det dom har.
och det här betyder att jag antagligen kommer få pengar!
nu börjar de hända något iaf

Kommentarer
Postat av: Matillda

Hej! Västen är från new yorker :)

2009-12-07 @ 18:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0