that day

nu är jag här igen.
har jobbat till stängning, sen kollat på ph och nu sitter jag här igen och lyssnar på bra musik som dom spelar på våran toys radio! (som nu funkar igen)

nu ikväll fick jag rycket ochbörjade städa badrummet, stallde grejerna på toalocket. dvs alla schampoon, inpackningar, balsam, tvålar och mina 2 fina ljusstakar. men min röv var lite för stor, så den rev ner den ena i golvet. den finaste, stora. så nu ligger det miljoner med glasskärvor över hela badrumsgolvet.
jag rev ner den för 30 min sen kanske och har inte orkat sopat upp det.
måste nog göra det innan jag lägger mig. annars kommer jag nog gå in rakt i alla bitar och skära upp tassarna.


idag på jobbet har jag fått sura miner, fattar inte ens varför?


i morogn är jag ledig,
på fredag ska jag vara barnvakt, och sen kommer han kanske hit.
på lördag ska jag jobba,
och på söndag drar anneli, jag, jessica och nån mer till stockholm!!



R.E.M - supernatural superserious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0