0936

yes, nu är jag uppe. mamma väckte mig förut innan hon slog igen ytterdörren för hon skulle iväg. och nu kan jag inte somna om.
igår var det träning som gällde, aerobic basic hette passet. det var så jävla kul! kände att jag hängde med rätt bra för att vara första gången också. whuh. läskigt bara när man måste kolla på sig själv i spegelen framför..
idag blir det väl också träning antar jag. men måste in innan och köpa mig ett par nya skor att träna i. har ju fått DÖont i mina benhinnor eller vrister, det sträcker sig upp på halva underbenet? säger man så? ähh, man fattar väl ändå vad jag menar skulle jag väl tro..

men frågan är, jag vill nog inte gå på stan själv. ska nog höra av mig till fia. hoppas hon inte planerat in något annat idag! HEHE

ikväll blire nog världens bar med kregert också! en liten firning för hon slutar jobba. hehe
så ses där!

Kommentarer
Postat av: Kregert

åh, de va så länge sen vi var på Världens. Jag längtar liiite :)

2009-02-25 @ 15:53:30
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0