1200-1300

nu har jag kommit upp ur sängen och sköljt ansiktet så jag ska vakna till lite.
ska ta bussen från kyrkan, ops! måste kolla när den går därifrån!, 1100. passet börjar vid 12. lite duktig är jag väl ändå som tar ett tidigt pass för en gångs skull.. undrar hur mycket folk det är?

jag har börjat nysa igen. det är förjävligt. iofs är det inte lika mycket som förut, men ändå! jag hatar att nysa. iaf efter att jag gjort det i 11 månader nu.

nej. dags att gå ner och käka frulle och sedan packa väskan!
undrar vad det är för väder idag? snö?

Kommentarer
Postat av: Kregert

Du är så duktig kompis! Stolt över dig! Gick det bra?

Varför domma nysningar? DEt va ju bra igår ;)

2009-02-12 @ 16:41:44
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: ems

jaaa visst var jag lite duktig allt :D

ja eller på alla morsarna, morgonrarna, morgonen igår.... haha. på alla morgonenar, morgonar?! ja! morgonar så nyser jag några nysningar :(

2009-02-12 @ 20:07:50
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0