1848

om man sitter och ritar massa stjärnor i sin almenacka eller vad det nu är så har man tråkigt. jag har gjort massor med stjärnor så jag har verkligen dötråkigt.
har blivit invited till två fester ikväll. katrineholm eller motala. men nejnej. inget party för mig ikväll. har inte råd! bahaaaaa, fan.

har varit och tränat idag iaf. duktig emelie! i morgon tror jag att jag tar en liten paus. kanske blir en promenad eller nåt istället, mina benhinnor gör rätt ont nu har jag känt..

jag har en känsla av att det inte kommer bli av på fredag. en sån där jävla bortförklaring till att inte träffa mig kommer jag säkert få höra. oh, hoppas att det inte stämmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0