allergi eller astma?

i morse vid 0830 så var jag på vårdcentralen jag satt och berättade vart när och hur jag nyser. fick fylla i världens tråkigaste/jobbigaste papper med miljoner frågor om allt jjag kan tänkas vara allergisk mot. men eftersom jag inte har ngåon jävla aning så fyllde jag i knappt nåt. höhö
det slutade iaf med det jag helst av allt inte ville veta av. nålen. det blev blodprov. när doktorn sa det så var jag nära på att dö. jag blrv skitnervös. så det var bara att sätta sig i väntrummet igen och vänta på att någon skulle ropa på mig så dom får stoppa in den där nålen i mig.
okej, det var inte så faligt som jag trodde. men mitt hjärta dunkade säkert i 500 km/h innan, under och efter. nu är jag blå i armvecket och har väldigt ont i armen. den är stel.
precis efter jag varit på vårdcentralen så tänkte jag åka och simma och sola eftersom jag ändå var i blacka. så jag gjordet. men det var inte så könt att simma. haha, armen gjorde lite ont + att det var typ miljoner kids där idag, måste ha varit något dagis eller någon lågstadieklass där (ser ju inte hru gamla folk är längre, alla ser ju likadana ut förrutom småtjejer sk. fjortisar) nu låter jag ju som värsta lilla whining baby här. men jag har aldrig gjort ett blodprov förut, så deal with it!

nu ska jag åka och köpa morötter och dip OCH hämta ut mitt linne och halsband som jag tror har kommit idag :D
bye fuckers

Kommentarer
Postat av: Kregert

Tror du att du orkar med mer sim i morgon då? ;)

2009-02-03 @ 15:10:54
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0