död

jag är helt slut i huvudet och i kroppen.
har tränat och grejat idag, vi fick itne plats på passet vi tänkte träna på, så det fick bli ett mindre jobbigt en timme senare. efter att ha suttit och väntat i drygt en timme så var man ju en aning seg.
när det var slut så drog vi hem till mig och käkade tacos, jag var hungrig som ett jävla djur. så jag bara vräkte i mig. och nu har jag nästan ont i magen, eller det känns osm att jag ska spy snart. usch. i käkade ju lite chips också, det gjorde ju inte saken bättre. jag ska aldrig mer äta chips.

vi kollade på två filmer också, the house bunny (igen) och step brothers. måste ju få med mina vänner i filmvärlden hära.

nu ska jag lägga mig och kolla på heroes och kanske somna om jag kan, det är lite för varmt i mitt rum nu så måste nog vädra lite.
jobb i morgon också, suck! nu känner jag verkligen inte för det. men det lär väl kanske ändras när jag kommer dit. höhö

puss och godnatt






var är du ikväll? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0