fredag den 13e

YES, jag har träningsverk! alltid lika skönt att känna av det. man har liksom gjort någon nytta :) passet igår var riktigt jobbigt måste jag säga. många nya muskler som användes med konstiga övningar.

om en timme ska jag ta bussen till linköping för att sedan hoppa på tåget till norrköping. onödigt jag vet. men ibland gillar jag att åka buss/tåg. det är skönt. lyssna på musik och bara vara utan tjat från föräldrar om att man ska göra något av dagen istället för att bara lata sig.
dessutom går inte bussarna så bra härifrån, och dom kommer gå ännu sämre om dom beslutar att ta bort 510. hur fan ska man komma till stan då, och hur fan tar man sig till linköping? det kommer liksom gå kasnke 2 bussar om dagen till norrköping. suck. bara för att det kommer komma en jävla tågstation i kimstad så tar dom bort massor med bussar från norsholm. det är fan en bit till kimstad. man kan ju inte gå ca 5 km till en busshållsplats. det funkar ju inte.

ska iaf in till stan för att träffa kregert. sen ska vi träna. sen bär det av hem till mig för myskväll. lär väl bli film och sånt!
kanske måste städa lite innan...


dagens låt.
Nomy - Cocaine

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jo dom där som sitter på sina feta arslen och bestämmer busstider å sånt har väl aldrig ens gått en km i hela sitt liv så dom vet ju inte vad det innebär liksom.. :/ Suck..

Tur då att du iaf har körkort!



Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag imorn förresten! :)

Kramar

2009-02-13 @ 23:22:18
URL: http://sannamedfamilj.blogg.se/
Postat av: ems

ja eller hur!, visst är det så!

ja, jo jag vet :) men har inte råd att åka så mycket bil nuförtiden, allt kostar ju bara en massa pengar. så har ju köpt busskort också för att det ska bli liiiite lite billigare :p



tack detsamma sanna!

krams

2009-02-13 @ 23:33:42
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0