fyrkantiga ögon & porcelain and the tramps

jag tror att jag måste sluta sitta vid tvn och datorn nu.
iofs har jag varit/är lite små sjuk. då finns de kanske inte så mycket annat att göra. eller, det har jag märkt att det inte finns.
det har iaf blivit lite för mycket tv och data-sittande för mig. inte bra.

sitter och lyssnar på porcelain and the tramps just nu. ja, sjukt bra band.



porcelain and the tramps - the neighbor

porcelain and the tramps - gasoline





upd.
har städat ur hela min garberob här hos pappa som är väldigt liten, jag har inte ens kläderna där i för det ligger massor med annan skit därinne. så nu har jag slängt hur mycket skit som helst så några plagg ska väl kanske få plats där nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0