headache

måste tacka för min otroligt irreterande och onda huvudvärk som jag haft nu på jobbet och nu ikväll. har iofs inte tagit någon tablett mot det så får väl kanske skylla mig själv lite.
jobbet idag gick inte alls snabbt, så lite folk och så lite att göra så det blev lite segt. men borgsjö tittade förbi med hans tjej, det var kul att träffa honom. det var ju nästan exakt ett år sen sist! galet lång tid.

lyssnar på eminem - superman just nu. gammal men ändå bra låt. (haha)
har kollat på en massa heroes avsnitt nu ikväll, snart klar med säsong 2! fan så bra det är alltså. tips till alla som inte har kollat på det.

i mrogon blir det stan med fia (?) och sen ska jag träna vid 16 med kregert :) skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0