helgen + lite till

qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''-------------------------------------------------------------------------------                                                                                             xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz<111111111111111111111¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨




  
satt och gjorde rent några av mina tangenter som blivit smutsiga eftersom man aldrig använder dom, typ.

iaf.
min helg har varit en av de bästa helgerna på länge! eller iaf min visit i motala. har haft så jävla roligt! :D
söndagen var väl mindre roligt med jobb och sånt. men det gick an. jobbade ju med riktiga chefen (som jag inte brukar göra annars) och då känns de som man måste göra extra bra ifrån sig, men mså gjorde jag bort mig när det ringde världens suraste jävla gubbhelvete. han mummlade i telefonen om något som han skulle ha, som jag först inte hörde vad han sa. sen var han tydligen jävligt stressad och tjatade på mig att jag skulle skynda mig annars skulle han lägga på osv. han skulle ha en damask till någonting höger fram. WTF!? det fanns tydligen fler saker som hette damask (jag trodde det var tygsaken på växelspaken).. jaja. han var sur och jag blev stressad men det löste sig tillslut.  det är alltid jobbigt med kunder som kommer med så konstiga problem och saker som dom ska ha. saker man aldrig i hela sitt liv hört talas om förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0