if i do it all over

hej.
idag blev jag trött på att vara sjuk. så jag åkte in till stan för att träna på friskis med kregert. ett medel-pass. efter halva passet blev det för mycket och jag kände mig döyr, var tvungen att sätta mig ner. annars hade jag nog ramlat ihop på golvet. kul! men det är väl så, man ska inte träna när man är sjuk eller har varit sjuk precis. jag har ju inte ätit så mycket mat eller så heller.
efter passet var klart så sprang vi ner till systemet för att köpa mig en platta öl. sagt och gjort, i svettiga kläder. kanske inte så fresch för dom andra i butiken men i dont give a fuck! :))



jag hoppas på sommar snart. för då ska jag (antagligen och förhoppningsvis) få köra en av våra "raggar" bilar till power meet med mina bruds i den! fan va kul de skulle vara!



jag och min bror på power meet för rätt många år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0