jobb, besiktning och maxihuset

japp, idag har min dag bestått av mest jobb.
öppnade med aldén i morse. de va inte alls mycket folk, så jag tog in min lilla bil och städade den lite, har en sk papperskorg på passagerarsidans golv med kvitton och påsar och grejer. några gamla wonderbaums och sådär. kände att jag kanske skulle slänga allt sånt innan jag skulle iväg på besiktningen.
sen började aldén helt plötsligt polera min motorhuv litegrann- DAMN va rött det blev, den var ju typ ljusröd innan. men det blev bara polerat på motorhuven, taket och min lilla vinge därbak :p haha! sidorna var lite för skitiga, bara lite. jag lovar :p
jag och niklas (andra nya killen som jobbat betydligt mindre än jag) fick vara själva i butiken i 3 jävla timmar sen. och jag var "the boss" av oss! HAHA. så fu nicke!
nej men det gick väl sådär bra tror jag ;p ringde några gånger till aldén och daniel så det löste sig ju alltid. sen var det typ ändå helt dött vissa gånger, dom det alltid brukar vara.
kl 1700 drog fia och jag till bilprovningen, nervös som bara fan var jag.  trodde verkligen inte att den skulle gå igenom.
MEN DET GJORDE DEN! SÅ JÄÄÄÄÄVLA SKÖNT!
efter det åkte vi vidare till maxihuset för att gå lite i dom nya affärerna. hittade nog världens snyggaste skor på MQ förresten, på rea var dom också. MEN jag har inte råd att slänga fram flera hundra ändå på ett par skor nu. inte nu när jag sparar till kregerts och min lilla resa. höhö

i morgon blir det nog träning någon gång på dygnet. måste ju inviga mina nya skor och bralls.


såhär ensamt och tråkigt var det på jobbet igår. inte en jävla kund på evigheter.
(man ser våran godisgömma också, höhö)

aldén polerar min bil. lilla skillnaden eller? HAHA!

så såg jag ut idag, ja.


nej nu blir det sängen. jag är totally död in the head and in my fötter. så bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0