lockigt rufsigt hår och myskläder

japp. idag har jag inte orkar bry mig alls om hru jag ser ut. okej, det brukar jag inte göra när jag bara går hemma. men idag kände jag för att berätta det.
har fortfarande cepeont i min arm. kan inte böja ut den riktigt. sen nu, när jag sitter och skriver. så håller jag den still, och efter ett tag så stelnar den så jag få ta i med lite pain i armen så jag kan röra på den igen. känns lite konstigt. oj, nu whinar jag igen. sorry!
förresten, nu tänker jag sura lite över mitt linne som jag hämtade ut idag. ursäkta, men det ser fan ut som en magtröja? som att någon har klippt av linnet på hälften liksom? den skickas tillbaks med detsamma! aldrig mer kläder därifrån..

tänkte lägga upp någon helt random-bild. eftersom det är så fult och tråkgit i en blogg utan bilder.




sommarbilder är dom bästa,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0