snart är alla <3ans dag slut. tack!

nu har jag borstat tänderna. har varit en rätt lugn kväll med mycket hicka. jajävlar vad jag har hickat ikväll. eller, har väl varit till och från nu i en timme. det är väl ändå rätt så mycket? kan inte någon komma hit och skrämma mig eller säga typ 57 gånger att jag får en tia om jag slutar för att hetsa mig lite till att sluta. eller fast nej. då fortsätter man ju bara... bra där emelie!
har suttit och läst igenom lite gamla inlägg från 2007. vilket liv. jag har gjort många saker som jag inte ens kommer ihåg. det är sjukt vilket jävla dåligt minne jag har. det är sant. jag kommer inte ihåg saker jag gjorde förra veckan, eller saker jag sagt till folk, och vad jag har sagt till folk. nästan lite läskigt sådär.

har precis duschat också, det var skönt. ska somna med blött hår idag. jag har slutat med det där platta-håret-innan-jag-går-och-lägger-mig. eller ja. försöker och har klarat det i snart en vecka. jag menar, jag måste sluta platta håret överhuvudtaget så ofta som jag gör nu. varje dag liksom. inte konstigt att håret inte växer. men nu har jag ju som sagt plattat håret 2 gånger denna vecka bara! go emelie!

håller på att ta hem vänner säsong 2 & 3. fast det har inte kommit till 50% än. så lär inte kunna se det idag, nej. ska nog se på the house bunny idag igen. haha, då blir det 3e dagen i rad. men den är fan bra! älska slutet "CINDERELLA!". kregert knows what i mean i alla fall.





idag blev jag lite lyckligare tror jag.

Kommentarer
Postat av: Kregert

Lätt att jag vet vad du menar! Rikig rolig flm ju ;) Ledsen för att jag skippa träningen idag, men det tar vi igen en annan dag kan jag lova! =) PUSS

2009-02-16 @ 14:42:03
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0