suprises

nu har jag räknat på min lön och allt sånt som jag nu måste betala när jag får min lön nu den 25e.
jag kommer tydligen få leva på 58 kr efter alla räkningar och bilgrejer. FAN så jävla asdyrt det är med bil. funderar starkt på att sälja den för tillfället. men sen kom jag på att efter jag betalt skatten så blire det lugnt igen. då är det bara försäkringen som behövs betalas. fast ännu en sak, jag måste ju åka nåt med den. annars är det ju jävligt onödigt att ha den. behöver den visserligen till jobbet. men de måste fan finnas en annan lösning..
JAG MÅSTE HA ETT JOBB TILL!
just nu hatar jag pengar jobb och killar. varför är det så jobbigt för?

jaja
jag har iaf något att spara till nu. jag tror de kommer gå bra :) när jag har ett mål nu så borde det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0