tankar

nu är jag helt hemkommen från motala.
det var kul att träffa tobbe igen, eftersom det inte alls blir så ofta..
vet inte vad jag ska säga om besöket, det var kanske inte som jag trott det skulle bli, vet inte om jag bara kände mig kanske ivägen eller så.
varför ska de va så jävla svårt att veta hur ni pojkar tänker?
jag fattar inte riktigt. det har ju varit så bra dom andra gångerna, typ? och igår/inatt/idag kändes det lite konstigt? :(
oooh. det känns som jag bara gör bort mig eller nåt.
så nu blir jag nog laid-back emelie några dagar.  eller ska försöka, har ju inte gått så bra med det förut..


japp, och ikväll blir det utgång! ska bli jättefull så jag slipper tänka på killar :)))))
så see ya at HUGO!

Kommentarer
Postat av: Kregert

Det går inte att tänka på hur killar tänker, tror inte dom tänker alls faktikst ;)



Hur va Hugo's? tell me honey <3

2009-02-22 @ 09:02:57
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: sara

du är så söt emelie, va dig själv :) !

2009-02-22 @ 19:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0