1 2 3 4

hemkommen från träning med kregert och nattis. passet blir ju bara bättre och bättre faktiskt. idag var det lite jobbigt faktiskt :p höhö!
i morgon blir det aerobic basic. ett nytt pass tydligen. längtar lite faktiskt.
sen är det ju så att det är fettisdagen i morgon, mamma sa det förut. så vi ska gå en ASlång runda med vovvarna och köpa semlor i brasken, norsholm i morgon. MMMMMMM
nu läste jag ordet fettisdagen, man kan ju uttala det på 2 sätt, FETTISdagen och FETtisdagen. haaaaaa. både stämmer väl lite, va?

nu har jag precis lagt upp en annons om min balklänning som bara hänger hela tiden. så får hoppas att någon vill ge lite money money för den. behöver dom ju eftersom kregert och jag har lite plans va ;)



studentbalen 07


jag tror min lillasyster agnes gillar mig massor. när hon börjar tjuta nästan varje gång nu någon håller henne, så kommer jag förbi och säger nåt busigt och skrattar åt henne så börjar hon skratta åt mig tillbaks (: hihi.

ikväll är det mycket tvtittande igen!
1900 Simpsons

1930 Simpsons

2000 Chuck

2100 2 1/2 men

2130 2 1/2 men

2200 My name is Earl

2230 My name is Earl

2300 Scrubs

2330 Scrubs

0000 It's always sunny in Philadelphia





idag är det 1 år sen daniel langeville gick bort. vi är många som saknar dig! vila i frid..


Kommentarer
Postat av: Kregert

shit vad 1 år går fort, kommer ihåg de som igår...



och du? wiihuuu för passet i morogn då ;)

2009-02-23 @ 20:06:57
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0